10 JANUARI 2011

God kväll!

Idag har det varit en bra dag :) Först så träffade jag goa mammor över en lunch, mycket trevligt! Får se till att det blir fler gånger och ofta. Efter det så gick vi runt lite på stan innan vi traskade åt olika håll. Då gick jag förbi mamma så Noel fick gosa lite, som tur är så är mamma ledig imorgon också så vi ska träffas imorgon med :)

När jag kom hem så sov Noel fortfarande så jag passade på att plocka upp lite här hemma och sen handtvättade lite kläder som var nytt till Noel så man kan använda det :) Sen kom Micke hem så då började vi med maten och som vanligt så vaknade Noel lagom tills vi hade satt oss vid bordet, hehe!

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät, ska försöka få Noel att somna för natten så man själv kan få sova hehe!

God natt på er


ja nu får vi ta och ses och umgås oftare, istället för att gå runt hemma och dra benen efter sig! :P

2011-01-11 // 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback