Noel ska ALLTID mysa in ansiktet i sin fil...

img_0260 (MMS)

Noel ska ALLTID mysa in ansiktet i sin filt när han ska sova :) ser så mysigt ut! Men när han har somnat så lyfter vi bort lite nojiga som vi är ;) Nu ligger vi i sängen och ska sova, Micke snarkar redan och Noel gör snart också det sen är det min tur ;) God natt på er



Han är så söt när han moffar in sig i filten, mormors plutt!

2011-02-04 // 08:04:38

Aleks har också ett såntdär påslakanset. Så jävla fint. Åh han ska också ALLTID ha något i ansiktet. Helt min tshirt. Men känns lite slaffsigt att han ska bära på min t-tröja sen när dagis börjar haha.



ha en bra dag. Kram från mig o aleks

2011-02-04 // 11:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback