God morgon från oss! Vi vaknade vid halv å...

img_0258 (MMS)

God morgon från oss! Vi vaknade vid halv åtta och har legat och myst och Noel har ätit frukost och nu ligger han här bredvid mig i sängen och  har somnat om. Jag tittar på vakna med The Voice  sen blir det upp och fixa mig och käka frulle. Vid ett ska vi träffa Emma en stund :) Ska försöka hinna plocka undan här hemma också så det är fint till helgen :) Härligt med fredag håller ni inte med?



men det är ju skitsnyggt! jag skulle vilja, men jag vågar inte, färga det jätte RÖTT :-))) tycker att det är så coolt på andra hehe



och jaa, mkt skönt med fredag, ätar-dag för min del :D :D :D :D

2011-02-04 // 08:46:54

nerå, alla dagar funkar.=)

2011-02-04 // 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback