God morgon från oss :) Noel tyckte att vi ...

img_0381 (MMS)

God morgon från oss :) Noel tyckte att vi skulle starta dagen vid sex men inget mig emot då han sover så bra på natten och somnar tidigt. Han låg och snacka och skrattade ett tag och jag halv sov :) sen gick vi upp och nu sitter jag i myskläder framför vakna med the voice och Noel har somnat om i vagnen! Tänkte göra mig en kaffe latte :) På bilden ser ni hur fin Noel är idag i sina nya kläder :)



Oh vad jag läääääängtar tills i morgon då vi får mysa med er o framförallt Noel. KRAMAR farmor o farfar

2011-02-18 // 08:26:10
» Sara

Frida när började Noel sova hela nätterna utan att behöva mat? :) och när började ni med kvällsrutiner? Edvin äter så mycket på kvällarna så han somnar alltid i soffan och där låter vi han ligga tills vi går och lägger oss eller han vaknar för mer mat :P

2011-02-18 // 09:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback