2 FEBRUARI 2011

Jag är helt slut! Har sovit dåligt tre nätter i rad nu för Noel har bökat för fullt. Han ligger och gnäller/låter och kan inte ligga stil vevar armar och ben. Och sen spottar han ut nappen men ångrar sig lika fort han spottat ut den. Det är alltid efter natt maten det börjar. Våran skit unge, haha! Men när man väl går upp på morgonen och han ger sitt goaste leende har man glömt bort att natten var jobbig och att man är trött :P

Inatt var Älsling världens gulligaste vid tre fick jag lägga mig i soffan för att iaf få sova djupt i 2 timmar innan han skulle upp till jobbet. För Micke han vaknar inte när Noel bökar så han får ju sova bra, det är bara jag som vaknar så fort han rör sig. Det är iaf skönt att Noel somnar på kvällen utan gnäll i sin vagn och somnar om när jag lägger honom i sängen när vi ska lägga oss. Så man får "egen" tid på kvällen så det klagar vi inte över. Hoppas han bökande på natten inte är något nytt han ska börja med utan är bara något tillfälligt!

Igår var vi på familjerätten på morgonen och skrev på papper att Micke är pappan och att vi ska gemensam vårdnad. Sen åkte jag och Noel hem och Micke till jobbet. Jag slumrade till på soffan i en kvart innan mamma kom förbi och vi tog en promenad ner till stan där vi åt lunch och strosade runt innan vi gick till tandläkaren där mamma skulle på kontroll så jag passade på att ge Noel mat och byte blöja sen tog vi en promenad hem.

Idag blir vi bara hemma. Är ju som sagt svina trött så tänkte försöka vila en stund på soffan sen tänkte jag ta tag i tvätten som ska vikas och lägga in i garderoben sen plocka undan lite. Micke kommer hem sent resten av veckan då han ska jobba över.

Imorgon ska vi träffa Linda, ska bli trevligt som alltid :)

Ne nu ska jag lägga Noel för han är trött så ska jag vika tvätten och fixa här hemma. Hörs kankse senare =)



absolut, vart, när, hur? kraam

2011-02-02 // 15:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback