Lite egentid bara sådär!


Pappa och son bara några timmar efter förlossningen!

Då var det 2:a advent och självklart tände vi ljus nummer två till frukosten imorse.
Efter att vi hade käkat frukost och grabbarna gjort sig iordning så åkte bara dom två in till stan för att strosa runt. Dom skulle se ifall M:s kompis var hemma annars skulle dom bara gå runt och kanske gå på någon julmarknad! Så jag passade på att stanna hemma och fixa och dona i lugn och ro. Så jag har sorterat i graderoben bland våra sängkläder och handdukar, bakat lussebullar till kalaset, dom jag och mamma bakade har vi (läs jag) redan ätit upp :P Har även plockat undan här hemma och ska ta en sväng med dammsugaren. Sen ska jag duscha och fixa mig för att dra på innebandy! Sen när jag kommer hem hoppas jag att mina grabbar har kommit hem så vi kan äta god mat och ha söndagsmys!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback