Scones!!


Då var det söndag igen och dagarna/veckorna rusar förbi. Är båda bra och nackdelar med det ;)

Den här helgen har varit mysig. I fredags så var jag nere på stan på dagen för en lunch med Linda och sen köpa pressent. På kvällen tog vi det bara lugnt!

Igår lördag så åkte vi till min syster för att vara barnvakt åt mina söta gudbarn :) Dom var så snälla och mysiga hela kvällen. Dom ville kramas och sitta i knä så vi åt pop corn och tittade på film :) Noel satt och lekte så söt med Max. Så härligt att se Noel med sina kusiner och när Noel blir lite större och leker mer så kommer dom tre grabbarna ha as kul och hitta på en massa bus ;)


Söta kusinerna, visst syns det att dom är syskon ;)

Idag åkte vi hem tidigt för att hinna hem och lämna av grejer och Micke sen åkte jag och Noel på kalas. Sötaste Maximilian blev 3 år idag och det ska självklart firas. Han fick en massa fina pressenter :) Efter kalas åkte vi hem och jag och Noel somnade och sov i två timmar, skönt!

Nu har vi precis ätit Scones och kikar på en film. Jag mest slö tittar på filmen då den var sådär :P

Tusen tack för alla gratulationer till graviditeten båda här, fb och sms ni är så gulliga :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback