Dagens shopping!!



Idag har jag varit i skärholmen med Linda, Sandra, Sara och lilla Edvin. Noel stannade hemma med pappa så jag kunde titta i lugn och ro! Kom hem med höst kläder till Noel, pressent till Max och lite baskläder till mig vilket BEHÖVES :) Vissa av sakerna som vi skulle ha fanns inte i skärholmen så när jag kom hem och jag och min lilla familj ner till stan och handlade det som inte fanns.

Detta blev det till Noel:

 


Nu är vi redo och hösten kan komma ;) Längtar lite, känner mig färdig med sommarn!



Noel är glad och nöjd :)



Är det en skaloverall?

puss

2011-08-19 // 18:17:36

Den var jätte fin!

Jag har aldrig provat skaloverall utan vi kör med fodrat regnställ för att slippa 1000 kläder i lådan på dagis. Dom vill ju ha så lätt som möjligt.



Mår du bra annars?

Ja vi ses på måndag!



Puss <3

2011-08-19 // 19:42:26
» sis

overallen ser ut som den jag önskat mig till max fast jackan. =) jättefin

2011-08-19 // 20:21:14

Hej!



Ja men det är ju smart :)

Så mycket att tänka på med barnens kläder.. Hehehe..



Theo är en riktig vilde, Alexander var SUPER lugn om man jämför. Men det tyder ju på att han är frisk och mår bra men det är jobbigt. Klättrar som en apa på ALLT, upp i soffan, på bordet, på diskmaskinen. För några dagar sen putta han Alexanders Tripptrapp till fönstret och klättra upp. Hmm...

Hoppas han lugnar ner sig! :)



Noel har vuxit också, lite trist att alla ses utan barn på måndag fast det är skönt ibland :)



Puss

Puss

2011-08-20 // 09:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback