24 November

God kväll!!

Idag är det en månad kvar till julafton, längtar! Det är så mysigt med jul och speciellt i år om nu Noel vill titta ur och inte gå över tiden ända in i det sista. När Micke pratade igår med Noel så sparkade han tillbaka men när Micke frågade om han skulle ut innan så slutade han sparka så han kanske vill stanna, hehe!

Idag på dagen blev det en spontan träff med Bella och Colin, vi åkte till Tumba, kungens kurva och skärholmen och letade skor till Bella men dom hon ville ha verkar slut överallt förutom ett par kvar i mörby, inte det närmsta stället precis sen är det dåligt att dom inte kan skicka imellan butikerna. I skärholmen mötte vi upp Linda och hennes syster Sandra för en lunch sen åkte vi hem. När jag kom hem hade jag så ont i mina ljumskar och det blev inte bättre av att jag höll på halka i skärholmen så jag spände mig så jag kunde knappt röra mig när jag kom hem så jag la mig i sängen och somnade, hehe! Nu känns det lite bättre men har ändå skit ont. Efter jag vilat så satte jag mig vid datorn och fick ett ryck och gjorde tavlor som jag ska sätta upp i Noel´s rum. Så här blev resultatet, dom högst upp är A4 storlek och dom under A5. Tänkte ha svarta ramar och sätta upp lite huller om buller på den stora vita väggen. Vad tycker ni?




Roligt att göra lite egna som inga andra har. Nu ska vi äta, hörs senare!!



Superfint gumman! Du är sååå duktig : ) Kanske kan jag hälsa på någon eftermiddag nästa vecka, vi får se om jag kan få tid till det... det vore mysigt. Kram å ha en fin dag <3

2010-11-25 // 08:43:05
» Frida

Tackar :) Du är alltid välkommen, bara att höra av dig om du får tid. Ha en fin dag du med, kram <3

2010-11-25 // 09:51:52

Riktigt charmigt och fint! :)

2010-11-28 // 22:10:35

Det kommer att bli jättefint, du är såååå duktig att hitta på egna saker o allt är så smakfullt love you sväris o snart farmor

2010-11-29 // 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback