Eclipse !

Igår var jag som sagt på bio och såg Eclipse, den var GRYM! Ska lugnt köpa filmen sen och gå en gång till på bio eller hur Linda? Haha! Innan bion åkte vi till Skärholmen och sen åt mat, har alltid lika roligt med dig Linda ♥ och dig med Sandra :)



Juste var och tittade på lägenheten igår och vi TAR den :) Den kändes så stor och sen ha balkong kändes lyxigt, haha! Men det blir ju iaf att måla om det ända rummet som såg okej ut var vardagsrummet så där gör vi inte om i första taget iaf. Men vill iaf ha allt färdigmålat innan bebis hade tänkt titta ut. Blir flytt i slutet av september så då hinner vi få iordning har 2,5 månad på oss det borde vi hinna :)

Ne nu måste jag fixa mig och packa ner det jag ska ha på mig sen ska jobba sen blir det dejt med Linda och Tindra på stan :)


» Mia

Jag såg också Eclipse igår på Heron kl 21, var du där då kanske? :)



Kul att flytta till en större lägenhet, ni får det säkert fint innan bebisen tittar ut!



Kram!

2010-07-02 // 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback