Bröderna Karlsson

God kväll !!

Idag har jag dejtat med Bella, Mindy och Linda på stan :) Efter det blev det att storhandla vilket var dags för det var tomt i alla skåp, vi har inte storhandlat på kanske 1,5 månad med tanke på att det är semester och man har farit runt och inte ätit hemma. Sen blev det spontan bio på heron där vi såg bröderna Karlsson, det var faktist rolig :) Så nu är vi hemma men har varit det ett tag, fick ett ryck och började plocka undan lite här hemma sen ringde mamma och Ubbe som hade varit hos grannen så dom kom på spontan besök en snabbis dom gick för bara några minuter sen så nu ska jag fixa mig för att gå och sova är en dag imorgon oxå. Imorgon blir det bara att vara hemma, känns som man farit och flängt varje dag. Vi firar ett år på söndag så vi tänkte ha myskväll imorgon med god mat, sen massa gott till någon bra film. Köpte kräftor och räckor som jag ska äta imorgon och doppa i aioli :) Mums! Tänkte äta det idag men det blev bio istället. Nu ska jag sova, natti natti!!


Bild lånad från google.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback