Måndag!!

Jag är helt slut, haha! På jobbet så har tiden gått fort vilket är skönt.
Efter jobbet åkte jag, Mamma och Ubbe och handlade. Jag handlade till middagen på lördag så det är skönt att ha det gjort och sen få hjälp med hur mycket som man behöver ha till maten annars kommer jag göra tok för mycket eller tok för lite hehe.
Efter handladet så plockade jag här hemma och dammsög, nu håller jag på med maten som ska bli kyckling wok :) Hoppas det blir gott, men ser ut som det nu iaf :) Efter maten så tänkte vi ta en promenad och sen slappa i soffan och titta på Håkans bar, tittar ni på det?


Bild lånad från google.se


» Emma

Mums de där lät ju as gott, smakade de bra då?

När får jag träffa dig igen?

Föresten har du fixat klart min blogg? ;P

Pussar <3

2010-04-12 // 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback