Helgen är här :)

Gud vad skönt det är med helg. Och idag är jag extra glad för jag blev MOSTER igen imorse åt en jätte fin kille!
Så nu är Liam storebror :) Så GRATTIS syster och Per till eran super fina pojke. Längtar tills vi ska dit och hälsa på ska jag pussa på bebben och Liam såklart.. Imorgon ska inhandlas något fint till bebben, är alltid så kul att titta på bebis kläder!


Moster fina pojke :) Han är jätte lik min andra favorit kille, hehe!

Nu håller jag på att städa lite så man har ett fint hem i helgen. Min Älskling hade redan börjat lite med städningen när jag kom hem så fixar resten nu, jag har en bra man här hemma som fixar det mesta :)

Imorgon tänkte vi dra in till stan för att kolla lite affärer innan vi ska till hans familj och fira hans mamma som fyller år. Och så fyller syrrans kille år oxå men dom ligger på bb så det blir inge födelsedagsfirande där!

Nu ska jag forsätta med städningen sen ta en dusch innan jag ska lägga mig på soffan och se Idol och nya Wallander :)

Ha en bra kväll, XoXo



» Emma

Grattis till dig och grattis till carro och per :)

2009-09-18 // 11:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback