Ullared

God kväll!!
Min dag började inte bra, skulle ha åkt in till stan för att möta upp Sis och lille Max men var tvungen att bosätta mig i badrummet halva natten och morgonen mådde inge bra. Men efter lunchtid mådde jag bättre och gick till jobbet för att fixa lite papper så nu har man det fixat , skönt! Sen när jag kom hem kom Älsklingen hem så då gick vi och handlade lite nödvändigheter och sen hem för att börja med maten vi gjorde hemmagjorda pannbiffar, potatis och gräddsås åh gud så gott det var :) Så nu har vi tänt lite ljus och slöar i soffan och inväntar Ullared som börjar om 40 min.. Tittar ni oxå på det? Jag blir bara så sugen på att shoppa loss där, får bli en åktur dit efter nyår och M:s födelsedag.

Ne nu ska jag busa lite med Casper som vaknade och verkar på bus humör. Imorgon väntas en dag hos Sis med familj :) Ska åka dit med Mamma och Mormor, myspys!!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback