minst tre veckor ..

God morgon!

Skulle ha tvättat imorse men som tur var så har jag världen bästa sambo som tog det, han väkte mig inte ens han tyckte jag sov så gott :) Så jag vaknade vid halv elva istället för sju, hihi! Nu väntar jag på att mina ägg ska bli klara sen ska jag äta frukost. Sorry för att jag inte uppdaterade igår. Jag gjorde inte så mycket var och handlade lite mat sen var jag hos läkaren och gipsade min arm, så vi får hoppas att det hjälper nu! Så i minst tre veckor ska jag ha gipset, suck säger jag bara. Kommer bli en rolig process att duscha efter frukosten, haha!
Idag händer det heller inte mycket, ska förbi min läkare och få intyg att jag är sjukskriven sen skicka in dom till försäkringskassan och sen blir det väl slöa här hemma. Vad har ni för planer?

Nu börjat äggen bli klara, hörs i eftermiddag! XoXo


Låter trist med gipset men du får nog dagarna att gå ska du se :) Om inte får du gärna byta plats med mig och mitt skolarbete :P Kram

2009-11-10 // 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback