Jul jul här i vårt hus

God kväll!!
Hur har eran dag varit? Min har varit bra :)
Började med att slöa i soffan kände mig så seg och halv hängig. Sen piggnade jag till då började vi fixa bland M:s saker så nu har han nästan allt här. Sen fixade jag käk som bestod av kött och rotgrönsaker, här ska vi börja bli nyttiga hehe! Sen tog vi upp adventljusstakarna och julgardiner så nu har vi lite jul stämning här hemma, jätte mysigt. Medans vi fixade med det och strök gardiner så lyssnade vi på julmusik för skoj skull och vi gick runt och sjöng hehe. Efter allt fixande så tog jag en lång dusch och då menar jag låååång, haha! Va nog inne en timme :) Rakade benen och allt annat, haha. Skrubbade hela kroppen, tvättade håret med schampoo, balsam och hårimpakning så nu är det mjukt och fint sen filade jag fötterna oxå :) Så nu är jag som ny.. Sen smorde jag in hela kroppen och målade mina naglar så det blev en liten hemma spa såhär på kvällskvisten :)

Det var om min dag, tråkigt inlägg kanske men det var iaf ett hehe!
XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback