Åkte rätt ut?

Hur har eran fredag varit? Min har varit bra! Vi kom hem runt fem då blev det matlagning och sen vilade jag en stund. Sen blev det Idol såklart :) Tittade ni på det? Tyckte ni att rätt åkte ut? Det tyckte jag..
Nu ska jag sova är helt slut, men vi hörs imorgon. God natt!

Tove
Bästa och coolaste idag! Eller varje vecka enligt mig, lugnt min favorit.

XoXo



» Emma

Det va rätt att eddie åkte ut. Gillade inte honom speciellt mkt. Erik eller tove ska vinna. Jag tror mest på Erik =) Han e grymt bra

2009-11-15 // 21:08:37
» Frida

Ja jag tror oxå att Erik kammar hem hela skiten.. Men jag hoppas att Tove vinner för att Erik kommer gå hur långt utan att vinna Idol!!

2009-11-15 // 22:15:59

Ärligt talat, den där Idol, allt är redan bestämt för länge sedan. Har noterat att Tove alltid brukar ha bättre låtar, bättre outfit och mycket bättre musik arrangemang än de andra. Resa, starkas, trots ett otroligt vackert röst, bär hon alltid på sig så fula kläder, dålig style, dålig smink mm....., ingenting de gör på henne presenterar henne som en artist, men det är säkert med flit… När det är en tävling tycker jag alla ska kunna spela under samma villkor och bäst man får vinna, men det är inte så på Idol. Det är inte vi som väljer vem som ska vara kvar i finalen, utan det är arrangörerna som väljer för oss genom att satsa på sina gulliggrisar redan från första dagen och presentera sina favos redan med hårt marknadsföring, precis på samma sätt som man säljer läppstift, väskor, skor, mm… Vi som är utanför köper allt rakt av och endossera deras val utan att vara medvetna om att vi blivit manipulerade redan från början för att köpa det de vill vi ska köpa. Kanske är det arrangörerna själva som bad några av tävlande att vara med på Idol för att kunna göra de kända först innan de göra en platta med dem…, vem vet…?



I vilket fall som helst, Tove sjunger bra, Resa sjunger bättre än Tove, Eric sjunger ännu bättre, men finalen kommer att vara Tove och Eric och trots att Eric har en röst av guld, ger mig sjutton på att Tove kommer att vina Idol för att de som arrangerar allt vill att hon vinner, de satsar redan på henne.



Min egen uppfattning om Toves röst är att hon sjunger bra, men tycker att hennes röst är tröttsamt att höra i längden. En låt OK, två låtar oxå OK, men en hel skiva…uufff…Och dessutom hon ska inte bli intervjuad för det är pinsamt att höra henne prata – verkar vara dum i huvudet…. och hon börjar visa tecken på ”I am the best!!, you know” Me no likiii :p

2009-11-16 // 18:34:15

Ärligt talat, den där Idol, allt är redan bestämt för länge sedan. Har noterat att Tove alltid brukar ha bättre låtar, bättre outfit och mycket bättre musik arrangemang än de andra. Resa, starkas, trots ett otroligt vackert röst, bär hon alltid på sig så fula kläder, dålig style, dålig smink mm....., ingenting de gör på henne presenterar henne som en artist, men det är säkert med flit… När det är en tävling tycker jag alla ska kunna spela under samma villkor och bäst man får vinna, men det är inte så på Idol. Det är inte vi som väljer vem som ska vara kvar i finalen, utan det är arrangörerna som väljer för oss genom att satsa på sina gulliggrisar redan från första dagen och presentera sina favos redan med hårt marknadsföring, precis på samma sätt som man säljer läppstift, väskor, skor, mm… Vi som är utanför köper allt rakt av och endossera deras val utan att vara medvetna om att vi blivit manipulerade redan från början för att köpa det de vill vi ska köpa. Kanske är det arrangörerna själva som bad några av tävlande att vara med på Idol för att kunna göra de kända först innan de göra en platta med dem…, vem vet…?



I vilket fall som helst, Tove sjunger bra, Resa sjunger bättre än Tove, Eric sjunger ännu bättre, men finalen kommer att vara Tove och Eric och trots att Eric har en röst av guld, ger mig sjutton på att Tove kommer att vina Idol för att de som arrangerar allt vill att hon vinner, de satsar redan på henne.



Min egen uppfattning om Toves röst är att hon sjunger bra, men tycker att hennes röst är tröttsamt att höra i längden. En låt OK, två låtar oxå OK, men en hel skiva…uufff…Och dessutom hon ska inte bli intervjuad för det är pinsamt att höra henne prata – verkar vara dum i huvudet…. och hon börjar visa tecken på ”I am the best!!, you know” Me no likiii :p

2009-11-16 // 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback