Måndag!!

Kom hem för en liten stund sen har varit i Rågsved med Josefine och kollat på film med Nicke och Micke.
Blev två skräckisar den ena kan man källa skräckis den andra garvade man bara åt. Den första vi såg hette the stranger och den andra var någon haj film minns ej vad den hette. Annars idag har jag inte gjort så mycket! För lite för att vara semester iaf.

Juste jag var ju i nyköping i fredags - lördag och grillade, festade det var as kul! Det måste vi göra om vid något tillfälle. Man var lagom sliten när man kom hem på lördagen. Blev film på kvällen och i söndags degade jag i princip hela dagen för jag var fortfarande seg haha! Man är inte lika ung och pallar fest längre, mohhaha..

Imorgon ska jag, Josefine och Anders åka till sthlm för att hämta Josefines tatuerings saker som har kommit :) Sen måste jag verkligen städa här hemma och tvätta om det finns någon tid.

Och på onsdag blir det nog stranden om vädret tilllåter det och sen gå ut och ta en öl som avslut på lill lördagen, bara hoppas på fint väder!

Ne nu ska jag gosa med katterna och bädda ner mig i sängen. Natti, natti XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback