21.07.09

God dagens!

Idag är det tisdag och det innebär tvättstugan och städdag. Inte så kul men ett måste, vill ha rena kläder till utgången på fredag i nyköping :) Igår var jag ju som sagt i sthlm med Josefine vi strosade runt i sthlm var skönt väder ute så vi fikade på bellmans direkt när vi kom för vi var sugna på en cola :) sen när vi hade kollat klart gick vi till mandaring city och åt mogolisk, suchi buffe as gott var det. Deras jordnötssås är svingod, åt hur mkt som helst kändes de som haha!
När jag kom hem var jag rätt så seg var fortfarande proppmätt, hehe! Men jag drog iaf och solade en stund och det var skönt att få lite färg på sig känns dock att det försvunnit under natten. Men är det sol ute imorgon blir det stranden som gäller :)

Idag efter min städ och tvättdag så ska jag träffa Linda för en mysskväll med film och godis och då får jag äntligen se deras hus :) Ska bli skönt att få träffa henne igen, saknat henne som fan. Båda har haft sitt hon med flytten och jag har varit i Tallinn och så då det blivit att vi inte haft tid att träffas tråkigt nog men nu har vi det, wiie :)

Ne nu ska jag börja här hemma med städningen sen blir det pizza till middag blev sjuk sugen på det, mums! Orkar inte laga mat när man städat och gjort fint i köket, hehe!

Hörs senare, XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback