18.07.09

Då var det lördag, vilket det inte känns som!
Idag har jag sovit bort typ hela dagen, är helt slut. Tänkte städa lite snabbt här hemma, sen göra det lite mysigt för att sedan ligga i soffan och slöa framför tv:n. Orkar verkligen inte göra något annat!

Igår var en mysig dag på landet där det blev god mat. Vi firade som sagt mormor som blev 70år :) Tog ett familjefoto, kan se om mamma kan maila det till mig vill se det , hehe! Hoppas det inte ska regna imorgon som dom sagt för jag och Josefine vill till stranden och få lite färg på oss. Ska börja med en timmes power walk nu kanske man blir piggare av, ska börja med det imorgon! Då MÅSTE jag gör det oxå.

Ne nu ska jag börja här hemma så man hinner bli klar tills Sommarkrysset börjar.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback