17.07.09

God Morgon!

Fan va skoj jag hade igår, bra drag! Började med grillning här ute, sen upp till Anders där vi poppade musik och sen kom Madde och Janne dit. Sen drog vi till Stanleys där jag träffade söta Emma :D Vi stod och dansade till Dregen som spelade skivor. Haha han tog mig på armen när han gick förbi sen drev jag med Emma och Janne och stod och hoppade som en fjortis, HAHA! Nu kommer jag nog ALDRIG tvätta den armen :P



Sen vid halv ett började bandet Silly Season spela, dom var as grymma. Deras musik påminnde om Millencolin och green day. Dom spelade en av green days låtar då kom publiken igång. Men vi var igång helatiden hoppade, dansade och sjöng, skrek haha! Så idag har jag svin ont i mitt vänstra knä kan knappt böja det sen gör det ont när jag går, men det var det värt!



Sen blev det efterfest hos Anders men det slutade men att jag, Anders och Madde låg i soffan och pratade sex haha! Kom hem vid halv fem imorse så idag är man lite trött!!

Ska snart åka till Landet där Mormor blir 70år så idag är det kalas :)
Så GRATTIS MORMOR på 70ÅRS-DAGEN !!!


» Linda

Haha.. har du duschat endå ? :D Pössss

2009-07-17 // 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback