Tvättstuga och städdag!

Idag är det lördag och det är hur skönt som helst. Älskar verkligen helgerna, eller vem gör inte det? hehe.. Igår fick jag ett mess av min syster som frågade om jag ville vara barnvakt den 11 oktober åt lilla Liam och självklart vill jag det, jag blev så glad när hon frågade. Det kommer blir så kul och vi kommer ha det så mysigt! Hoppas bara att han är på bra humör den dagen annars kommer det vara en trött moster dagen efter :P Men det är han värd <3.
Idag har jag min städdag och då är det storstädning med tvättsuga passar bra att ha båda skit grejerna på samma dag. Alltså två flugor i en smäll :P
Dags att dunka lite Dj Tiesto, och för er som inte redan vet så kommer han hit till stockholm i november. Men köp inte upp alla biljetter så dom är slut när vi ska köpa :P Haha..

Hörs senare. Puss å Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback