Time after time..

Hur bearbetar ni svåra stunder i era liv?! Har följt en blogg under en tid om en ung tjej som drabades av cancer och försökte bli frisk från den men hon orkade inte stå ut längre, hennes kropp sa ifrån så hon lämnade oss för drygt två veckor sen. Och nu kan man följa hennes pojkvän och hennes mamma hur dom bearbetar deras sorg i deras bloggar. Och när jag läser detta så får det mig att tänka på våran kära Sussie som lämnade oss på midsommar pga att hon inte orkade kämpa längre mot sin cancer. Men hon har varit så STARK när hon fanns med oss, vi alla är så stolta över hur pass länge hon orkade. Hon stod min familj väldigt nära och har funnits i mitt liv sen jag var liten. Kommer sakna dig extra mycket på en speciell dag för jag vet hur mycket du gillade den dagen, och det är midsommar. Vi har haft så fina midsommar firanden med dig och det kommer vi sakna, men vi saknar dig varje dag! Jag kan inte förstå hur saknaden din familj har det men jag vet att dom är lika starka som du var. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan, saknar dig <3 Du var så fin!


Älskar denna låt den är bara så fin..


Den här är så fina och underbara att lyssna på när man känner sig ledsen!

R.I.P Sussie hoppas du har det bra i nangijala <3


» Emma

Den bloggen är verkligen värd att läsa, jag grät första gången jag läste den. Jag förstår inte att hennes mamma kan vara så stark och skriva om de. Men de e väl ett sätt för henne att gå vidare. Älskar också dom där låtarna, helt underbara. Puss

2008-09-30 // 21:24:37
» Frida

Många tårar har runnit längst kinden när man läst om deras liv. Hemskt! Hör man ordet Cancer så känns det i hjärtat. Man ska vara glad över att man klarat sig ifrån den sjukdom. Puss gumman

2008-09-30 // 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback