Så där ja!

Nu är det städat och fint här. Tar sin lilla tid och specielt när man inte är helt frisk då blir man slut för minsta lilla så det har blivit många pauser i städandet här, men bättre det än att jag inte fick nåt gjort. Så nu slipper man städa hela dagen imorn eller på lördag det har jag ingen lust med. Imorn blir det vila hela dagen så man blir frisk något gång, kommer inte jobba imorn heller känner att jag inte har någon ork till det. Sen måste min jädrans förkylning och hosta försvinna, ska nog dricka te till badet så kanske halsonten försvinner och hostan med för den delen. På kvällen ska jag träffa sis och hennes familj och lill killen, kommer bli väldigt trevligt! Ska sova kvar där så man hinner träffa dom en stund. Sen lördag på dan tänkte jag och syster + Liam åka till Kista och titta på kläder :) Sen på eftermiddagen måste jag hem till mina gullungar (katterna) och sen så kommer Linda och Bella hit för mat och film som jag typ sagt ett antal ggr nu :P
Sen söndag tvättstuga, ja så är mina planer för helgen.. Vad är era?

Dags att tappa upp ett bad och fixa te sen njuta av badet innan Vem kan slå Filip och Fredrik börjar!


Hörs sen, puss å kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback