På jobbet!

Blä för att jobba.. veckodagarna är så otroligt tråkiga! Man gör fan ingenting. Alla vänner jobbar när jag är ledig och jagjobbar när dom är lediga, hur kul är det? Man gör ingenting, blä! Men nästa vecka så kan man hitta på något med sånna som jobbar dag då jag jobbar oxå jobbar dag. Fan va sköönt med fredag imorn, då blir det städa efter jobbet och sen blir det mys framför tv:n och njuta av helgen och ladda inför Ann-sofies fest =) Men jag ska hålla mig stadig då för jag vill upp tidigt på söndag för att leka med världens sötaste kille Liam <3.



Nu står vi still på jobbet igen, skit tråkigt! Men vi ska snart börja köra men det blir nog bara produktion i nån timme sen står vi nog igen. Blir även att lyssna på hockeyn sen vid sju, hoppas dom vinner! Kom igen nu SSK..

Hörs sen.. Puss å kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback