Lite bilder =)


Bild på mitt hår, inte den finaste bilden på mig men skit samma :P (ser skraj ut, haha)


Rensade bland mina skor igår och hittade detta söta par, så nu har jag ställt fram dom igen. Så söta :)


Sen har jag äntligen hittat min adidas tröja jag letat i över ett år efter :D

Hittade en sak som jag ska visa er. Det är vad alla bokstäver betyder så man kollar upp det och sen tar man första bokstaven i sitt namn, alltså såhär:

F. bra personligen och utseende
R.helt GALEN
I. helt underbar i sängen
D. gillar att dansa loss
A. gillar att dricka/festa

L. alla älskar dig
E. oh, jättebra kyssare
N. du kan behålla hemligheter
A. gillar att dricka/festa

N. du kan behålla hemligheter
O. as sexiig grr
R.helt GALEN
R.helt GALEN
M. kanske inte så jättesmart
A. gillar att dricka/festa
N. du kan behålla hemligheter


Så där nu Emma är mitt hår uppe :D Så ska jag fortsätta att se på tv..

Puss åh Kram


» Emma

Tack Frida för att du lyssnade på mig :P nu har jag äntligen något att läsa igen :P Pussar <3

2008-09-09 // 21:48:44

M. kanske inte så jättesmart



HAHAHAHA!!

2008-09-10 // 21:53:05
» Frida

Hahahaha.. Men allt annat är ju bra :P



Och vissa saker kanske inte stämmer som jätte smart :D

2008-09-12 // 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback