LINDA!!

Jag saknar dig redan och det är bara onsdag, hur ska vi klara av att jobba olika skift? Vi kommer aldrig kunna ses bara på helgerna :(


Miss you and Love you <3

Tusen pussar och kramar till dig vännen min!


Har du några tvångstankar? http://jyees89.blogg.se/2008/september/tvangstankar.html

2008-09-24 // 13:40:40
» Linda

Stumpan.. jaa saknar också redan dig, sjukt jobbigt att vi bara kan ses på helgerna!! JA vi får ta tag i det vi pratade om i lördags tycker jag!! Pusss Puss darling! Love Y

2008-09-24 // 18:11:09
» Mia

Hej!

Jag förstår hur du känner! Alla mina vänner, som jobbar på scania, jobbar skift 1 medan jag jobbar skift 2. Det suger verkligen! Men men sånt man får ta helt enkelt, tur iaf att vi har helgerna lediga tillsammans.

Sköt om dig!

2008-09-24 // 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback