Helt slut!

Fattar inte jag som trodde jag höll på att bli frisk, men jag vette fan! Är tung i huvudet och hostan har inte blivit någe bättre. Tänkte vara duktig att packa upp alla mina papper och la i dom i en låda sen packa upp alla mina väskor och fixade en plats åt dom i min garderob och efter det var jag helt slut. Kallsvettades och snorade som fan, så frisk är jag inte :(
Efter det har jag bara legat i soffa och slöat till bra program. Först blev det Top model 10, sjukt bra som vanligt! Sen blev det vem kan slå Filip och Fredrik och hur bra som helst :) Dom är så roliga. Och nu sitter jag vid datorn och kollar lite sajter och tittar även på so you think you can dance och fy fan va bra dom dansar. Önskar att man själv kunde dansa så, jag kan ju bara dansa på fyllan eller iaf vad jag tror :P



Vill bara bli frisk för då ska jag börja träna, längtar tills jag får ta ut mig som faen på gymmet. Och gå mina promenader med bra musik i örorna! Men först ska jag bli helt frisk så man blir av med skiten så det inte kommer tillbaka lika lätt.
Juste idag bestämde vi att på lördag blir det girls night, längtar! Och den kvällen kommer erbjuda god mat och en bra film. Ni vet vi har ju en gravid tjej i gänget nu så då får det bli lunga kvällar plus att jag och Linda vill spara vårat party sug till nästa helg då när ÅRETS FEST är. Ja juste då är det Pers 30-års fest, ska bli så kul och jag har en sån fin klänning som jag bara längtar för att få ha på mig :)

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback