Hårfärg?!

Ja du jag och hårfärg går aldrig ihop. Haha jag byter nog färg var och varannan vecka känns det som. Vet ju aldrig vilken jag vill ha, ena veckan brun andra veckan blond. Nu har jag brunt och långt hår. Funderar på att ta ur håret efter helgen och sen färga håret istället. Men vet inte om man ska bli blond eller om man ska ha kvar sin bruna färg och bara färga utväxten. Vad tycker ni?


( Från förra sommarn, visst var man brun :P )

Puss puss


» Emma

Hej gumman <3 jag tycker att de ska ha brunt hår. Det passar dig jätte bra. Och du va otroligt brun på den bilden :) Men de e snyggt ;) Puss puss

2008-09-25 // 14:32:00
» Frida

Tack, hade precis kommit hem från turkiet där så kanske inte så konstigt :P Då ska jag hålla mig brunhårig men får börja jobba på min bränna oxå kan ju inte vara så blek man är nu :P men om en månad kan vi börja sola igen annars förstörs tatueringen.. Puss puss

2008-09-25 // 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback