Fixa hemma!!!

Jag skulle behöva fixa hemma men har ingen ork till det just nu.. behöver bara ligga och vila! Och det är de jag ska göra idag oxå :P Men jag måste iaf gå ner till förådet med min madrass som jag tog upp till Tobbe och Linda i lördags natt, hehe! Sen min säck med skor som jag inte får rum med här uppe för jag rensade så jag har en låda över så jag kan ha alla mina papper i för det är viktigt. Ordning och reda bland räkningar är ett måste!
Funderar på vad jag ska laga för mat idag. Har lax hemma som jag är jätte sugen på, så kanske blir laxpasta?!
Ska se efter vad det blir eller hemma gjorda hammburgare :P Återstår att se, ska iaf ut i köket nu och göra lite mat som jag kan äta nu och sen ikväll igen.

Vi hörs om ett tag igen!

Puss å Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback