De va på tiden!

Förlåt nu har jag varit kass på att blogga igen. måste bättra mig denna gång!
Kanske ska börja berätta hur min helg har varit i fredags så satte jag in löshår blev nöjd men ska nog klippa till det lite blev lite för långt. Men nu är det i och jag är hur nöjd som helst :) trivs verkligen i långt hår. Och i lördags var det hockey Sverige-Finland tyvärr så förlorade Sverige med 4-1 men det var kul att se Sverige spela. Men det värsta var att jag hade en störd finne bakom mig som skrek mig i örat och hällde öl på min jacka, blev skit arg! Sen efter matchen så drog jag, Linda, Tobbe och Danne (vi som var på matchen) och köpte mat kolgrillen som vi tog med till mig sen blev det lite cider och några groggar sen drog vi ut på Olearys där vi hade skit kul, iaf jag :D
I söndags så var jag inge bakis men väldigt seg och kände mig hängig som om jag var sjuk och det var jag ju hela natten till måndag låg jag och hostade och hade feber så drog till läkaren på dagen där så nu ska jag äta pencillin i tio dagar så nu ligger man hemma i soffan och snorar och hostar inge kul. Febern kom tillbaka nu på kvällen, hoppas jag blir frisk snart!
Har tagit lite bilder som jag tänkte lägga upp senare för nu tittar jag på Top model och efter det blir det vem kan slå filip och fredrik :D Så efter det så lägger jag in bilder på lite nytt jag har fått hem och på mitt hår ;)

Hörs om ett tag! Puss åh Kram


» Emma

Tack gumman<3 vill du ha armbandet då? :P för jag vill inte ha de. Puss puss gumman

2008-09-09 // 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback