Come closer..

Måndag igen, kan det inte vara lördag eller söndag idag :D Vill kunna sova ut! Är så trött. Idag på jobbet har det varit bra, tiden gick fort och vi köttade som faen idag.Gjorde 81 bits fast vi igentligen ska köra 36 bitar så vi rockade fett :P
När jag kom hem så la jag mig på soffan och somnade, var så grymt trött. Behövde det kändes de som, hoppas bara man kan somna ikväll men de tror jag hehe! Just nu bättrar jag på min engelska pratar med någon från turkiet på msn, haha och det går inte så bra :D Vet ni vad jag saknar, att ha vanliga kläder på mig på dagarna. Inge kul att alltid vara ostylad och ha arbetskläder på sig. Ibland känner man sig för att fixa håret, ha en mysig kofta och ett par mysiga tights och ett bar sköna stövlar. Men nej då ska man sätta på sig oljiga arbetsbyxor och en ful Scania tröja och stålhetta skor, inte så glamouröst arbetsliv direkt. Ibland är det skönt med man saknar sina EGNA kläder! Får väl jobba upp mig så man blir en kontors gumma istället :P Haha!

Ne nu väntar badet sen käk och ett nytt program som börjar idag, FÄRJAN! Tror ni de e bra?! Jag hoppas de. Kanske måla sina naglar idag så man blir lite fin imorn, hehe! Hörs kankse senare.

Puss å Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback