Äntligen klar!

Kom precis ut från badet efter en dags tvättstuga. Nu är allt klart! Skönt. Så nu är det bara att börja fixa sig, ska föna håret nu som tar typ en halv timme. haha! Se måste jag föna min jeans spilde så klart på dom när jag åt så fick tvätta upp dom i handfattet så nu hänger dom på värmeslingan för att torka men får nog hjälpa till att föna dom lite när jag e klar med håert. Vill ju ha dom idag! Ska ju på bio. Har tänkt att ha på mig mina baggy-jeans från gina tricot (heter olinda tror jag de va) sen svart linne och min adidas tröja/jacka med guld ränder. Blir en avslappnad men snygg outfit. Nä nu ska jag börja föna håret och sen platta det! Om jag hinner lägger jag upp dagens outfit innan jag drar annars efteråt.

Hörs om ett tag igen. Ciao

Dagens låt:
- Lady GaGa - boys boys boys -



» Mia

Din dag låter ganska lik min, med tvättstuga och dagens låt val :) Ha en fortsatt bra dag!

2008-09-14 // 16:17:24

Per kan inte vänta längre, han vill så gärna se dagens outfit... haha haha

2008-09-14 // 19:50:18
» Frida

Haha.. glömde ta bild! =) och nu har jag mjukis på mig :P En annan dag! Kanske ska lägga ut otufiten som jag ska ha på lördag kanske?! :D

2008-09-14 // 22:00:02
» Frida

Mia visst är låten bra :) Tvättstugan var väl inte så roligt men nödvändigt när man har en katt som fått för sig att man kan kissa i sängen :( Ha en bra dag du med..

2008-09-14 // 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback