Veckorna går så fort...

Men vad gör de, haha! Jag klagar inte för fem öre. Va de någon som såg fotbollen igår? Visst var den hands för frankrike? Asså om dom hade dömt för hands som det faktist var så blev det 2-2 men domaren höll väl på frankrike därför blev det 2-3. Så typist, men vi blev ju inte "våldtagna" så de va ju lugnt :P
Juste var och handlade mat till Casper igår jag kör ju på royal canin nu ska dom höja priserna igen dom maten dom gjorde ju det nyss kändes de som. Dom är ju redan dyra, fan oxå!

Vet ni igår färgade jag håret så nu är jag brun hårig igen :) så idag blir det nog lite slingor i för, tycker det är fint med slingor ser lite roligare ut då! Men iaf hårfärgen jag köpte så fick man inte med några plasthanskar så jag fick köra utan så nu är mina händer brun fläkiga ser inte så fint ut :/ Men fick bort det mesta ska kolla om vi har något bra på jobbet att tvätta med.

Den här dagen kommer nog gå fort, slutar vid ett och då ska jag till dietisten sen blir det nog att stanna kvar på stan och kika lite. Behöver köpa ett nytt puder, inge rolig utgift men bra att ha mitt börjar ta slut. Intresse klubben antecknar, haha!

Ne dags att klä på mig sen får man väl börja kila. Ha en toppen dag så hörs vi sen!!

Puss åh Kram


» Emma

När skulle du kunna hjälpa mig med bloggen? :) pussar

2008-08-21 // 22:17:33
» Emma

Okej, söndag blir jätte bra:) Klart att vi ses på olles ikväll. Vi ska ju flörta med killarna ;) vi får höras mer ikväll gumman :) Party Party =) puss

2008-08-22 // 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback