Tjoohoo!!

Allt bra med er? Här är det bara bra förutom att det är trist med vädret, vill ha sol och varmt nu den här sista veckan på semestern. Men man ska väl inte klaga har ju fått haft det fina vädret och då klagade man på att det var så varmt , haha!
Men sol kunde dom iaf bjudit på idag.
Idag har jag varit på Ikea med Linda, dom har så mycket fint! Vet redan vad jag vill ha till nya lyan, så blir en runda dit igen om en månad och köpa säng osv. Såg många fina tavlor jag vill ha, svart vita! Skita snyggt..
Vet ni vad det mysigaste med hösten/vintern är? Det är när man ligger inne och har tända ljus och slappar till en film får sånt kan man göra utan dåligt samvete när det är mörkt och ruggigt ute!

Idag åker jag till Pappa i nyköping, blir hämtat om cirka 2 timmar. Så tänkte plocka undan lite har precis diskat, man vill komma hem till ett fräsht hem sen. Måste packa lite oxå och sen packa ner katternas saker, dom ska ju oxå med! Båda mina pruttar :P




Vill ni veta en sak, jag flagnar fortfarande :( Jag bara smörjer och smörjer men det slutar aldrig! Typist.. känns som all färg försvunnit!

Ne nu ska jag plocka det som ska med så det är klart. Så kanske vi hörs igen ikväll! Annars imorn när man får låna en dator där :P

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback