Slut på det roliga!

Idag började allvaret igen, första jobbar dagen gick bra. Vi började lite halv segt sen så blev de värsta rushen :P
Sen slutade vi vid lunch as nice. Va hemma vid strax innan ett och sen somnade jag på soffan va helt slut, haha!
Sen när jag vaknade så åt jag lite middag och sen så var jag ute och gick med mamma, moster och kusin vi var ute över en timme as härligt.. Så vi ska köra samma runda imorn med, skönt att komma igång nu igen! Nu ska jag ut varje dag förutom på helgen då får jag vila om jag inte vill ut försej, haha!!

Jahapp, vad händer mer idag? Blir nog inte så mycket mer duscha och sätta sig framför tv och softa och hoppas på att man får sova bättre idag. Får busa med katterna nu så dom sover inatt!

Puss och Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback