Mööör i kroppen!

Idag har det gått bra på jobbet, eller lite halv segt. Dock vad jag så himla trött, har nog skrattat åt allt idag känns det som.
Sen har jag sjungit du är min man halva dagen fick den på hjärnan efter frukost :P Så nu har jag den på mobilen så ska jag spela den för dom imorn och sjunga med :D



När jag kom hem från jobbet började jag städa lite diskade, dammsög, rensa smink väskan samt tvättade borstarna och lagade mat! Sen var det dags att gå ut och gå, vi gick en timme. As hurtiga :P Så nu är man mör i kroppen! Ska köra mina magövningar sen blir det duscha och sen hoppas på att somna skapligt!

Shit va ont i ryggen jag har fått, skulle behöva gå på massage eller nåt! Någon villig att ge mig de? :P haha
Ne köra sista rycket här sen lägga mig på soffan och slappa, ska bli as skönt! Hoppas det är något sevärt på tv bara.

Puss åh Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback