Imorn smället det!

Ja exakt imorn så åker skiten ut, haha! Blir korthårig igen eller det är inte så värst kort längre, ska bli skönt att slippa det nu när man jobbar. Men på onsdag ska jag färga håret oxå, kommer bli mörkare med lite slingor så det blir lite roligt och inte bara enfärgat! Hoppas bara man inte ångrar sig men då får jag väl sätta in löshår igen, haha!!

Nu vill jag bara flytta så man får mer utrymme och få iordning där så man kan börja om på nåt vis känner att jag behöver förändring. Just nu känns det som om jag kvävs, svårt att förklara! Man kanske ska ut och springa sen om inte klockan blir allt för mycket och rensa huvudet. Men måste som sagt plocka här innan och vika det sista av tvätten som har torkat nu. Juste när jag pratade med mamma nyss så skulle dom till ikea dit ska jag nästa vecka med Linda och köpa en massa hem :) läängtar!



Jag vill ha min styrka och glädje tillbaka!

Puss o Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback