En dag närmare helgen!

Idag så gick jobb dagen skit fort så det känns skönt! Efter jobbet möte jag upp Emma för att kolla tatuering till henne men hon ska fundera lite mer på vad hon vill göra. Efter det gick jag upp till mammas jobb för att åka med henne hem, lat för att gå :P När jag kom hem så tog jag de lugnt sen gick jag över till mamma för att titta på en brun färg som dom hade hemma som jag ska ta och måla i köket och vardagsrummet kommer bli skit nice :) Sen drog jag hem och började packa, har fått ihop lite iaf! Imorn blir det att försöka få ner det sista som jag inte använder. Sen torsdag blir det packa alla kläder och gå över med det till lägenheten har nyckeln då, hämtar ju den på onsdag kväll :)
Sen har jag fixat med Emmas blogg, är inte klar än gör det sista imorn kväll! Så än är det inte klar, ni får se slutresultatet imorn :P

Ne nu ska jag sova är ski trött och visst är det typist att katterna börjar busa just nu när jag tänkte sova, jaja så är det när man har katter.. God natt på er!

Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback