TRÖTT

Jag är såå trött idag. Här vaknade grabbarna sju så det var bara att gå upp, gäsp! Jag har sovit som en kratta medans barnen har sovit som stockar. Micke sover över hos sin systerson och kommer hem senare idag. Imorgon är det jag som får sovmorgon ;)



Nu sitter Noel i soffan och äter frukost. Jag väntar på att mina ägg ska bli klara och Vilde leker på golvet. Vilde är lös i magen troligtvis tänder på g iaf som det ser ut. Han har även blivit jätte kräsen med maten. Igår skulke han varken ha lunch eller middag bara vände bort huvudet och vägrade öppna munnen lika så nyss när jag skulle ge gröt. Hoppas bara det är något tillfälligt! Annars är han som vanligt lite bökigare att natta på kvällarna bara.



Snygg bild på Noel :) Frågade honom här om dagen om jag fick ta kort på honom och fick svaret nääää! Så på med arga blicken och brödsmulor på läppen ;)

Nu frukost! Ha en bra lördag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback