Fredag!

I onsdags fm så åkte jag till nyköping för att hjälpa till och fixa på fiket. Monterade ihop elva stolar och en annan möbel sp var lagom trött i hönderna efteråt ;) Sen på kvällen blev det bio med Ann-Sofie och Philip vi såg mammas pojkar, jag trodde den skulle vara roligare. Jag stannade kvar och sov över så igår morse åkte jag och Ann-Sofie hem hit och plockade upp Noel för ett besök på ikea. Blev lite smått och gott som nya glas, krukor och ljyslyktor.







När vi kom hem så slöa vi en stund innan vi tog en promenad ner på stan fram och tillbaka. Resten av dagen/kvällen slöade vi mest. Blev en film när barnen somnat sen bums i säng!

Nu ska jag strax gå upp från sängen och äta frukost och ta tag i dagen. Blir troligtvis fika dejt med Johanna och tvättstugan.

Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback