Tisdag

Idag vaknade Noel tidigt då han somnade redan sju igår så jag han både duscha och plocka undan innan jag lämnade Noel på dagis. Efter lämningen så åt jag frukost i lugn och ro medans Vilde lekte på golvet sen la vi oss för vila och sov tre timmar!! så fick lite smått panik när vi vaknade ;) Åt lunch och snyggade till oss lite sen gick vi till Vildes tjej Vendela så dom fick leka medans vi mammor drack kaffe :) Sen hämtade vi dom stora på dagis och tog en promenad i den oplogade snön, det var skönt men svettigt. När vi kom hem igen så var det dags att börja med middagen sen äta, bada och varva ner. Dock ville varken Noel eller Vilde varva ner utan var helt uppe i varv så både var svåra att få att somna men tillslut somnade Noel och Vilde strax där efter.







Idag på eftermiddagen har Noel fått gått utan blöja för att träna inför att bli blöjfri när han känner sig redo för det. Han satt ett bra på pottan framför tvn och gjorde kiss ljud och väntade att det skulle komma något men inget kom. Dock kom det istället en liten skvätt i hans rum efter badet. Noel är så duktig och säger alltid till om en liten olika händer så man fort kan komma och torka så man slipper kliva i det :)

Nu ska jag strax sova som resten i huset gör!


» Nina

Tack för tipset, har sett 2 avsnitt redan:) men suck vad dom översätter dåligt haha

2013-02-13 // 14:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback