Tapeter

 
Jag vill ju som sagt göra om i sovrummet och ljusa upp det och byta till vit sängram. Hittade dessa tre tapeter från
rusta som jag ska kika på nästa gång jag är där. Vi har tapeter från rusta i alla rummen nu och jag tycker dom är
helt okej samt att det är ett bra pris då vi inte vill lägga en förmögenhet på tapeter i en hyresrätt!
 
Vilken tycker ni var snyggast?


» ica

Den första blommiga. Jag ville först ha den i sovrummet men ante vägrade köpa från rusta. Den är jättefin tycker jag !

Svar: Jag var också skeptisk till rusta först men dom var över förväntan bra :)
Frida

2013-02-05 // 09:21:43
» Nina

Ta inte den högst upp till höger, vi köpte den men mönsterpassningen var katastrofal på den. Kunde skilja massa på samma rulle så gick inte få snyggt..

Svar: Tack för att du sa det då blir det garanterat inte den :)
Frida

2013-02-05 // 14:44:14

Jag gillar den första :)

Svar: Jag gillar också den mest :)
Frida

2013-02-05 // 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback