Ikea



På eftermiddagen idag följde jag med Ann-Sofie till ikea där vi kikade lite och tog en fika. Skönt att få lämna sjukstugan för en stund :)

Nu sover barnen och jag ligger i sängen redan. Är trött och ont i huvudet så funderar på att sova jag med. Man vet ju aldrig hur natten blir med barn och speciellt inte när dom är sjuka. Det känns som att det går åt rätt håll här hemma. Dom är pigga och har full energi men snorig rinner och hostar gör dom till och från mest på natten. Känns som hostmedicinen gör sitt :) Vilde hostar knappt något så han ger vi ingen hostmedicin. Noel blir hemma hela veckan för att vara på den säkra sidan sen hoppas vi på att dom håller sig friska :)

Nu ska jag läsa några bloggar sen sova, god natt 


GOOGLA PÅ PYSSEL, kramisar

2013-02-06 // 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback