Heldag!

Igår efter jag lämnat Noel på dagis så gick jag och Sara med våra små till öppna förskolan där vi även mötte upp Maria.
Barnen lekte och vi snackade skit, när barnen ledsnade så gav vi dom lunch och bäddade ner dom i vagnen och gick till
nancys för lunch. Vilde hade inga planer på att somna utan ville vara med oss vuxna och då passade han på att bajsa ner
hela sig jag skojar inte, haha! Fick t.o.m kasta bodyn för den var full med skit. Efter att ha sanerat hela honom och på
med rena kläder så somnade han gott i vagnen. Efter vi lunchat gick vi vidare till barnens hus så barnen fick leka lite till
men dom var inte så sugna iaf inte Vilde som mest bökade och var så trött då han bara vilade en kort stund innan. Så 
vi bäddade ner dom små i vagnen och tog en promenad till dagis där vi hämtade hem våra stora barn.
 
Bild: Vår skrutt idag på öppna förskolan <3
 
Noel hade hostat massor på dagis och blivit snorig så nu ger vi hostmedicin och tar det lungt hemma så det inte blir värre!
Resten av eftermiddagen/kvällen tog vi det bara lungt. Vi alla var trötta efter en lång dag ;)
 
Idag vaknade Noel tidigt efter en jobbig natt med hosta så idag är jag inte pigg då Vilde bökat också. Så idag är vi bara hemma
och vilar upp oss och ser till att inte bli sjuka. Vi som ska på kalas imorgon :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback