Storlek 80

Vilde har börjat växa ur en massa 74 kläder, eller han kan ha dom men börjar sitta skapligt tight eller bli precis på längden. Jag gillar när dom är lite större så dom inte sitter åt eller att byxbenet åker upp så man måste dra ner helatiden. Så nu är det dags att börja fylla byrån med 80 kläder. Dock har vi inget hemma efter Noel bara sommarkläder då han typ hoppade över den storleken så nu måste vi handla nytt till Vilde för det är lite väl kallt att ha short och t-shirt ;)

Hittade en massa fint på Lindex, även kappahl hade en del fint. Så ett tips till er som inte hittat dop pressent så önskar han sig pressentkort så jag kan handla det jag vill ha ;) Helst på Lindex men andra butiker funkar med också.

Fina saker från Lindex. Dom har fått in fina randiga ta 3 betala för 2, vilket jag gillar :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback