Städat och mätta!

Nu är lägenheten städat och fin. Ska bara gå ner med en kartong till källaren med saker jag rensat bort i klädkammaren men den tar jag imorgon!

Vilde ligger i sin säng och äter då han var så trött och inget dög. Noel röjer i soffan och jag sitter och gnäller att han ska sitta still och ska han springa får han göra det på golvet. Killen lyssnar inte för fem öre! Busfröt :)

Såfort Vilde somnat och Micke diskat klart så ska jag ta mig en lååång varm dusch. Blir att peela kroppen, raka benen, sätta på ansiktsmask, måla naglar, smörja in mig. Sen skulle jag få massage av älskling, bra avslut på en städdag :)

Imorgon blir det prommis med Madde och Milo, hem och slöa en stund innan jag ska hämta Noel tidigare för att möta upp Micke på stan för att gå till kyrkan och träffa prästen och gå igenom dopet. Efteråt möter vi upp Ann-Sofie och Phille för taco middag på stan sen storhandla och fika hos farmor.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback