PW och dagis

Strax innan nio var vi redo att gå till dagis och då sov redan Vilde i vagnen. Noel tycker det är så roligt att få gå själv till dagis medans jag tycker det är ett träningspass då vi inte riktigt går åt samma håll sen har vi en bilväg vid dagiset som jag tycker är läskigt för Noel att gå själv men idag gick det bra och han höll i vagnen eller handen längst hela bilvägen.

Efter vi lämnat Noel så gick jag och Vilde på powerwalk. När vi kom hem sov Vilde fortfarande så jag passade på att ta en dusch och lagom när jag var klar vaknade Vilde. Nu gymmar Vilde och jag har fått i mig frukost. Ska strax ge Vilde lunch sen myser vi i soffan en stund innan det är dags för Vilde att vila.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback