Prästen, Tacos och handla

Då sitter man i soffan och pustar ut. Båda killarna sover och Noel somnade själv idag igen, duktiga killen!

Besöket med prästen gick bra och han var trevlig men bestämd! Han tvingade oss (Micke) att läsa en bön och ena faddern att läsa en psalm. Carro du kan vara lugn jag fixade så du slipper ;) Efteråt mötte vi upp Ann-sofie och Phillip för att gå och käka på taco bar, svin gott var det. Sen in på bokhanden och köpte gästbok till Vildes dop. Sen vidare till maxi för att stora handla och kundvagnen var överfull och jag menar verkligen överfull. Handla hem massa dekorationer till det jag ska baka och till dukningen.



Titta klart på hollywoodfruar sen sova. Imorgon vet jag inte vad vi gör kändes som att det var något men minns ej vad. Jag skyller på mammahjärna :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback