Matlista!

Nu sover båda grabbarna och vi ligger i soffan och slöar. Jag mår bättre men har en sån magknip som kommer då och då, speciellt efter jag ätit men illamåendet är iaf borta.

Medan Micke nattade Noel så passade jag på att skriva matlista för det ekar tomt i våra skåp. Vi lägger lchf på hyllan ett tag då jag känner att det blir för mycket fett och jag mår illa efter princip varje måltid men att skippa kolhydraterna har gjort min svullna mage mindre. Så istället tänker vi minska på kolhydraterna och inte gånoch små äta samt äta onyttiga saker varje dag som tidigare. Får görsöka hålla oss till en dag i veckan typ lördagar.




Så imorgon blir det en sväng förbi maxi och handla till maträtterna så jag håller tummarna att vi slipper skit vädret som ska komma imorgon. Tänkte handla hem så jag och Noel kan baka bullar, måste ju roa oss med något när det ska regna.

Nu film med älskling :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback